2011年09月21日

秋学期スタート!

September starts the Fall term at HYIS with the kids having fun making crafts related to the changing season. Look at the interesting hat that is just one of the many theme-related activities that the HYIS students are proud of. Here at the school, there is always ways for discovery and display of uniqueness as the children explore their learning environment. The children build fruitful relationships while they are at play and study with their friends in a 100% English based curriculum.

夏休みも終わり、いよいよ秋学期の番です。ひと声横浜インターナショナルスクールの開校日は、9月1日でした。
先生並びにスタッフの皆様方が、元気よく子供達に「おはよう!」の挨拶をしました。子供達も元気よくあいさつをしました!非常に良い秋学期のスタートができました。さて、秋学期早々で行った工作の時間では、秋ならではの食べ物や季節を象徴する赤・黄・茶色の葉っぱの飾りを女子は、麦わら帽子にそして、男子は、キャップにデコレーションしました。

HYISでは、子供達一人々の個性や自ら実行し発見する力を様々な方角から自然と英語のスキル及び社会的スキルを取得する可能性が大ですよ!必見です。カリキュラムも充実していますし、100%英語の環境ですから、自然と英語も身につきます。



Posted by hyis at 16:16│Comments(0)
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。